Založ si blog

Stratila sa láska

Akosi prestávam byť verný svojej láske. Aj moja manželka si to všimla. Jej to nevadí, ale mňa to znepokojuje. Nemám na ňu chuť…… strácam o ňu záujem…. zanedbávam ju. Boli časy, keď som bez nej nevydržal ani deň, a utekal som za ňou, len čo som mal trocha voľna. Mal som potrebu splynúť s ňou ráno aj večer, potreboval som cítiť jej chlad a osviežujúcu chuť v mojich ústach. Bývala u mňa doma doma, v chladničke, vždy pripravená spraviť mi dobre. A teraz ????? Neviem ….. neviem čo to má byť. Už som si ju prestal kupovať, zostala mi po nej iba hromada prázdnych fliaš v komore. Ako spomienka na na časy, keď som moju Plzeň pil, a užíval si s ňou …. A teraz nič… a vôbec neviem prečo !!! Žeby to spôsobila moja žena ????? Ale ako ??? A vari by mohla žiarliť na pivo ??? Faktom je, že keď som sa venoval oblým tvarom plzenskej fľaše, už som sa nedokázal venovať oblým tvarom svojej manželky. Dokonca ani tvarom cudzej manželky !!! Žeby mi to spôsobila nejaká cudzia žena ??? Mohla ma urieknuť ???? A dá sa to nejako vrátiť späť ??? Lebo plzeň ma sprevádzala celým mojím dospelým životom. Nechcem sa jej za vernosť odvďačiť takto chrapúnsky, ako nejakej žene… No ale počkať – vernosť ….. bol som jej neverný s Bernardom, s Corgoňom, a poslednou dobou aj s Granátom zo staropraneňa. Hmmm …. žeby sa Plzeň na mňa nahnevala a vykašlala sa na mňa ??? Pre moju chvíľkovú zápletku s iným pivom ??? No a čo ??? však …. však ja som sa k nej vždy verne vrátil, vždy som ju pil s chuťou, aj keď mi z nej sem-tam bolo zle ! A ako zle !!! Trúbil som do záchodovej misy, mandle mi skákali hore-dolu a prisahal som, že sa už piva nedotknem. A dotkol sa .. a pil !!! A odpustil som jej to… !!!

No ale možno všetko to čo píšem je iba môj strach zo staroby. Nechutí mi pivo, môj žalúdok už nechce ani guláš, vták prestáva poslúchať, peňazí mám stále menej – no čo mi zostane ? Budem sedieť doma a oblbovať baby na nejakom chate ??? Hladkať manželku po ruke ???? Rozčulovať sa na dcéry ??? No neviem …. Do šlaka, čo robia chlapi v takom veku,  keď sú v prechode ? Tárajú o politike … Ja o nej veľmi hovoriť neviem, ale keď som už pri tom – mohol by som kandidovať za prezidenta. Nebudem mať alkoholické aféry ako Slota. Ani problém s majetkom ako Mečiar. Ani problém s frajerkou ako Fico. Budem skrátka taký slušný truhlík. Len kto ma takého zvolí …. 🙁

 

Snežný muž a učenlivý pes

22.11.2023

Jetyho veľmi hnevali turisti, ktorí neposlúchali žiadne príkazy ani zákazy. Chodili si, kade sa im zachcelo, trhali chránené rastliny a zvieratám kradli čučoriedky. Ale nemohol s tým nič robiť, pretože ľuďom sa vyhýbal. Keby ľudia zistili, že v Tatrách žije Snežný muž, určite by ho chytili a posadili za mreže v Zoologickej záhrade. A život za mrežami si nevedel [...]

Jety a mikulášsky večierok

19.11.2023

Jety mal rád chlad, zimu a studenú vodu. Nečudujte sa – Jety je predsa Snežný muž. Vo svojej jaskyni pod Gerlachovským štítom nemal žiadne kúrenie, zato mal poriadne vetranie. V zime rád chodil na dlhé prechádzky. Turistom sa vyhýbal, pretože sú otravní, lozia po celých Tatrách a všade rozhadzujú odpadky. Ale bol veľmi zvedavý, čo turisti robia, keď sú doma. [...]

Snežný muž a drzá turistka

17.11.2023

Jety mal rád dlhé prechádzky po tatranských chodníkoch. Ľudom sa vyhýbal, pretože sa nevedeli slušne správať. Boli všade, robili krik a nechávali za sebou hromadu odpadkov. Jetyho to veľmi hnevalo. Rozmýšľal, že by sa pridal k strážcom Tatranského národného parku. Drzým turistom by dával pokuty a zaháňal by ich späť na turistické chodníky. Ale potom sa dozvedel, [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

mirkoslav

mirkoslav.com - chlap v prechode :-)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 57
Celková čítanosť: 646372x
Priemerná čítanosť článkov: 11340x

Autor blogu

Kategórie