Založ si blog

Liderin a Listerin

(katastrofická predstava)

 

Raz som pozeral niečo v TV. Určite nejakú blbosť, však zaujímavého tám býva veľmi málo. Ale potom išli reklamy. Jedna propagovala Liderin – čosi na zlepšenie erekcie. Hneď za ňou išla reklama na Listerin, to je ústna voda. Tie dva podobné názvy sa mi v hlave tak domotali, že o chvíľu som si nebol istý, čo je na čo.

Rozmýšľal som : „preboha, ako sa volá to na erekciu ?“ V hlave mi bežali slová na „L“ a z nich najviac ten Listerin. Akosi som tušil, že to nie je správne slovo. Normálne sa ma chytala panika – však čo ak motyka vystrelí, ja zbalím nejakú babu, a aby som si nerobil hanbu – tak si kúpim …. no čo si to kúpim ? Fakt som si ten názov nepamätal. A moja fantázia (alebo to bola znova panika?) už začínala pracovať. Už som sa videl, ako sedím holý pri nejakej sexici, popíjam Listerin a čakám, kedy sa mi postaví …. a čakám …. a čakám…. Možno by ma napokon napadlo, že ho zle užívam. Že by som mal skúsiť nie vnútorné použitie, ale vonkajšie. Asi by som pritomnú sexicu donútil, aby priniesla lavórik, alebo aspoň šálku, zbytok lieku by som do nej vylial a namočil ho. Len – to je vraj dosť ostrá ústa voda. To by nevstal on, ale ja … asi by som priam vyskočil … Sexica by sa zrejme dosť divila, ako chlap v rokoch dokáže skákať. Možno by si myslela, že to už zabralo a že skáčem od radosti, že je taký aký má byť. Ako sa poznám, ponúkol by som Listerin aj jej. A na vonkajšie použitie. Nech vie, čo je to poriadne vzrušenie. Nech môže kamarátkam rozprávať, že po divokej noci so mnou ju pálila ešte tri dni. A nech jej závidia… 🙂 Len aby sa tie kamarátky potom nevrhali na mňa, lebo mne sa tie názvy LIDERIN A LISTERIN stále pletú 🙂

Snežný muž a učenlivý pes

22.11.2023

Jetyho veľmi hnevali turisti, ktorí neposlúchali žiadne príkazy ani zákazy. Chodili si, kade sa im zachcelo, trhali chránené rastliny a zvieratám kradli čučoriedky. Ale nemohol s tým nič robiť, pretože ľuďom sa vyhýbal. Keby ľudia zistili, že v Tatrách žije Snežný muž, určite by ho chytili a posadili za mreže v Zoologickej záhrade. A život za mrežami si nevedel [...]

Jety a mikulášsky večierok

19.11.2023

Jety mal rád chlad, zimu a studenú vodu. Nečudujte sa – Jety je predsa Snežný muž. Vo svojej jaskyni pod Gerlachovským štítom nemal žiadne kúrenie, zato mal poriadne vetranie. V zime rád chodil na dlhé prechádzky. Turistom sa vyhýbal, pretože sú otravní, lozia po celých Tatrách a všade rozhadzujú odpadky. Ale bol veľmi zvedavý, čo turisti robia, keď sú doma. [...]

Snežný muž a drzá turistka

17.11.2023

Jety mal rád dlhé prechádzky po tatranských chodníkoch. Ľudom sa vyhýbal, pretože sa nevedeli slušne správať. Boli všade, robili krik a nechávali za sebou hromadu odpadkov. Jetyho to veľmi hnevalo. Rozmýšľal, že by sa pridal k strážcom Tatranského národného parku. Drzým turistom by dával pokuty a zaháňal by ich späť na turistické chodníky. Ale potom sa dozvedel, [...]

Irán / vlajka / zástava /

Iránsky konzulát v Paríži obkľúčila polícia. Muž sa tam vyhrážal, že sa vyhodí do povetria

19.04.2024 15:01, aktualizované: 15:20

Muža polícia zadržala. Zásahová jednotka ho prehľadala a žiadne výbušniny u neho nenašla.

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07, aktualizované: 13:20

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

Rudolf Huliak

SaS podá návrh na odvolanie Huliaka z postu predsedu výboru

19.04.2024 13:00

Hlina tvrdí, že podnet bude musieť byť zaradený na rokovanie a musí byť o ňom rozprava.

mirkoslav

mirkoslav.com - chlap v prechode :-)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 57
Celková čítanosť: 646251x
Priemerná čítanosť článkov: 11338x

Autor blogu

Kategórie