Založ si blog

Ženy a politika

Poslednou dobou si na sebe všímam, že manželke sa v posteli akosi málo venujem. Musím povedať, že ma to trápi, pretože manželku mám rád. Na svoje ospravedlnenie však musím povedať, že aj ona sa akosi málo venuje mne. Budem sa musieť spýtať, či ju to trápi. Možno sa budeme trápiť spoločne, a bude sa nám to ľahšie znášať.

Ako raz tak ležala pri mne, hladkal som ju po stehne a rozmýšľal, čo s tým stavom urobiť … Povedal som si, že sa jej začnem venovať viac, a že začnem okamžite. Ale ležala na boku, zadkom ku mne, tak zamotaná do paplóna, že som ju ani nevedel rozbaliť. Nevedel som, či spí alebo bdie. Spomenul som si, že sex začína predohrou. Najlepšie nejakou vzrušujúcou. Rozmýšľal som, čo by ju vzrušilo. Ale bolo už veľa hodín, a na nič som neprišiel. Tak som začal rozmýšľať, čo by vzrušilo mňa. Asi bolo naozaj priveľa hodín – fakt som si na nič nespomenul. Asi po štvrťhodine intenzívneho rozmýšľania nad vzrušením ma napadlo, že naposledy ma vzrušil futbal. Bolo to vtedy, keď nemci vyprášili Real Madrid 4:1, a Lewandowski dal v tom zápase štyri góly. Rozmýšľal som ďalšiu štvrťhodinu, a spomenul som si, že nedávno som sa vzrušil, keď som sa s kýmsi rozprával o politike. A to som sa vzrušil poriadne. Neviem čím to je, ale vždy, keď začnem rozprávať o politike, rozohním sa, stúpne mi adrenalín, zrýchli sa mi dych a srdce bije ako šialené. Do čerta – ale však presne to potrebujem pri manželke !!! Moja ruka hladkajúca jej nohu sa zastavila – žeby to bolo ono ??? Žeby som našiel spôsob vzrušujúcej predohry ??? Ale čo teraz ? Mám si pred sexom v rámci predohry začať čítať Ficov volebný program alebo Správu prezidenta o stave republiky ? Alebo mám byť sám sebou a prečítať si – alebo aj jej –  môj vlastný Politický manifest ? Neskromne si myslím, že môj manifest je zo všetkých politických prejavov to najvzrušujúcejšie čítanie, ale už ho s manželkou poznáme veľmi dôkladne, ona ho počula, čítala a videla ma ho recitovať toľkokrát, že o nejakom vzrušení by sa vôbec nedalo hovoriť. Už by to bola pre ňu nuda. Možno aj pre mňa. Aj tak asi spí. Možno by bolo zaujímavé, keby som ho ohnivo predniesol manželke niekoho iného…. Áno, cudzia žena by môj Manifest nepoznala, a ako predohra by to šlo. Mám to natrénované, odskúšané, viem kedy mám spomaliť, a kedy pridať na hlasitosti. Viem to podať energicky až vášnivo. Určite by to vo vedľa ležiacej poslucháčke vzbudilo dojem, že som celý taký vášnivý! Tak predohru by som mal … ale…. čo po predohre ? Preboha, však to by som musel realizovať aj nejaké vášnivé hlavné dejstvo ! A čo ak by chcela aj vášnivú reprízu ?! Ale potrebujem sa ja takto ničiť ? No ešte to, kašlem na celú predohru. Väčšina žien aj tak nemá pre politiku pochopenie…

Moja ruka, ktorá pred chvíľkou prestala hladkať manželkine stehno sa znova dala do pohybu. Rytmicky som ju hladkal po nohe, a chvíľami po ramene. Počúval som ako dýcha a dúfal, že už spí. Vtedy som si uvedomil, že sa vôbec nemám zaoberať nejakou politickou predohrou, ani hlavným dejstvom. Však ono to príde samé. A ak nie, aspoň sa poriadne vyspíme 🙂

 

Snežný muž a učenlivý pes

22.11.2023

Jetyho veľmi hnevali turisti, ktorí neposlúchali žiadne príkazy ani zákazy. Chodili si, kade sa im zachcelo, trhali chránené rastliny a zvieratám kradli čučoriedky. Ale nemohol s tým nič robiť, pretože ľuďom sa vyhýbal. Keby ľudia zistili, že v Tatrách žije Snežný muž, určite by ho chytili a posadili za mreže v Zoologickej záhrade. A život za mrežami si nevedel [...]

Jety a mikulášsky večierok

19.11.2023

Jety mal rád chlad, zimu a studenú vodu. Nečudujte sa – Jety je predsa Snežný muž. Vo svojej jaskyni pod Gerlachovským štítom nemal žiadne kúrenie, zato mal poriadne vetranie. V zime rád chodil na dlhé prechádzky. Turistom sa vyhýbal, pretože sú otravní, lozia po celých Tatrách a všade rozhadzujú odpadky. Ale bol veľmi zvedavý, čo turisti robia, keď sú doma. [...]

Snežný muž a drzá turistka

17.11.2023

Jety mal rád dlhé prechádzky po tatranských chodníkoch. Ľudom sa vyhýbal, pretože sa nevedeli slušne správať. Boli všade, robili krik a nechávali za sebou hromadu odpadkov. Jetyho to veľmi hnevalo. Rozmýšľal, že by sa pridal k strážcom Tatranského národného parku. Drzým turistom by dával pokuty a zaháňal by ich späť na turistické chodníky. Ale potom sa dozvedel, [...]

veliteľská budova, Banská Bystrica

Pôsobili v nej povstaleckí hrdinovia Golian a Viest. Veliteľskú budovu rezort obrany vynoví za takmer 13 miliónov

24.04.2024 07:00

Je dôležitou súčasťou našej histórie a zaslúži si pozornosť, zhodujú sa Banskobystričania pri pohľade na tamojšiu pamiatku v podobe Veliteľskej budovy.

vojna na Ukrajine, Kyjev, cintorín

ONLINE: Rusi obišli nedávno vybudovanú ukrajinskú obranu. Balík pomoci schválil aj americký Senát

24.04.2024 06:00, aktualizované: 08:18

Dobytie Očeretyne znamená, že sa Rusku podarilo obísť severné krídlo nedávno vybudovanej ukrajinskej prednej línie, vrátane mínových polí a zákopov.

Martina Šimkovičová, Robert Fico

Zmeny pre RTVS. Narazí zákon na Čaputovú alebo sa čaká na Pellegriniho? Šimkovičová ešte nemá meno nového riaditeľa

24.04.2024 06:00

Nový zákon o STVR dostal od Legislatívnej rady vlády zelenú. Vláda má o ňom rokovať na výjazdovom rokovaní.

Ukrajina, Charkov

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

24.04.2024 06:00

Prichádza západná vojenská pomoc pre Ukrajinu neskoro? Rusko dokázalo za posledné mesiace na bojisko posielať stále viac mužov.

mirkoslav

mirkoslav.com - chlap v prechode :-)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 57
Celková čítanosť: 646321x
Priemerná čítanosť článkov: 11339x

Autor blogu

Kategórie