Založ si blog

Ako som začal cvičiť – pokračovanie

Moje rozhodnutie začať cvičiť vzbudilo všeobecnú pozornosť, a tak som bol nútený podať správu o mojom stave počas prvého cvičenia. 
Musím povedať, že celé cvičenie pre mňa predstavuje obrovské sklamanie. A pritom prvý rozhovor s trénerkou vyzeral tak nádejne – pýtala sa, aké cvičenie si vyberiem : či tabatu, Jumping klasiku, alebo grupáč …. Na chvíľku som sa zamyslel, a povedal som jej, že klasiky už mám dosť, a skúsil by som ten grupáč. Tak zvláštne sa na mňa pozrela, vôbec som ten jej pohľad nechápal. Potom ma opravila, že vraj vravela „kruháč“ !!! že sa tam cvičí do kruhu a cvičenci si vymieňajú náradie. Aha – tak preto ten hrozný pohľad. Už som sa chcel opraviť, že v takom prípade bude aj klasika dobrá, ale nakoniec som to nechal tak…. 

No a samotné cvičenie ? Keď som vystupoval z auta, bral som si z kufra veci. Vedľa tašky bola lekárnička, napadlo ma, že by som ju mal zobrať so sebou. Však poznám svoje schopnosti a kondičku. Lenže obväz ma asi nezachráni. A potom som si povedal, že musím byť optimista, tak som ju nechal v aute. Hovoril som si, že na cvičenie sa musím tešiť, a nie mať strach. Tak som sa začal tešiť. Predstavoval som si, ako okolo mňa skáču ženy, ktoré chcú schudnúť, a ja budem pozerať ako im nadskakujú prsia. Tešil som sa zbytočne. Žiadna taká tam nebola. Pozrel som si ich poriadne, však na stenách sú zrkadlá. Jediné prsia čo sa tam ako tak natriasali, boli moje. A ešte pupok mi nadskakoval. Musím sa priznať, že medzi tými chudými dievčatami necítil veľmi dobre, ale keď som sa videl v zrkadle, bolo mi jasné, že ani ich neteší pohľad na mňa : po polhodine cvičenia a skákania sa mi z plešiny prúdom lial pot, a na tričku som mal mokré fľaky. S hrôzou som si uvedomil, že môžem mať aj mokré trenky, ale neodvážil som sa skontrolovať to v zrkadle. Pozeral som radšej na hodiny. Zdalo sa, že sa nehýbu. Vôbec som nevládal. Srdce mi búchalo ako pri prvom sexe, a uvedomil som si, že hlavnou úlohou už nie je schudnúť, ale prežiť ! Pre istotu som zvoľnil tempo a pri niektorých cvikoch som mierne podvádzal. Trénerka prišla ku mne a hovorila : „chrbát musí byť hore!“ Pozrel som na baby okolo seba – každá mala chrbát hore,  a cvičili ako divé. Tuším ani spotené neboli. Chrbát som hore nedal, trénerka sa odvrátila, a ja som to cvičenie prežil.
V šatni som si dal sprchu a pomaly sa obliekol. Vyšiel som von. Dievčiská už sedeli na chodbe. Hneď sa ma pýtali, aké to bolo, a či prídem aj nabudúce. Chcel som im povedať že som bol blízko smrti, a že ak mám prísť nabudúce, tak cvičiteľka musí najprv ísť na kurz prvej pomoci. Namiesto toho zo mňa prehovoril hrdý a tvrdý chlap ! Pozbieral som posledné zbytky síl, stiahol brucho, usmial som sa akože všetko je OK, a povedal, že som v pohode, a že určite prídem aj nabudúce …
No to som si dal ….

Snežný muž a učenlivý pes

22.11.2023

Jetyho veľmi hnevali turisti, ktorí neposlúchali žiadne príkazy ani zákazy. Chodili si, kade sa im zachcelo, trhali chránené rastliny a zvieratám kradli čučoriedky. Ale nemohol s tým nič robiť, pretože ľuďom sa vyhýbal. Keby ľudia zistili, že v Tatrách žije Snežný muž, určite by ho chytili a posadili za mreže v Zoologickej záhrade. A život za mrežami si nevedel [...]

Jety a mikulášsky večierok

19.11.2023

Jety mal rád chlad, zimu a studenú vodu. Nečudujte sa – Jety je predsa Snežný muž. Vo svojej jaskyni pod Gerlachovským štítom nemal žiadne kúrenie, zato mal poriadne vetranie. V zime rád chodil na dlhé prechádzky. Turistom sa vyhýbal, pretože sú otravní, lozia po celých Tatrách a všade rozhadzujú odpadky. Ale bol veľmi zvedavý, čo turisti robia, keď sú doma. [...]

Snežný muž a drzá turistka

17.11.2023

Jety mal rád dlhé prechádzky po tatranských chodníkoch. Ľudom sa vyhýbal, pretože sa nevedeli slušne správať. Boli všade, robili krik a nechávali za sebou hromadu odpadkov. Jetyho to veľmi hnevalo. Rozmýšľal, že by sa pridal k strážcom Tatranského národného parku. Drzým turistom by dával pokuty a zaháňal by ich späť na turistické chodníky. Ale potom sa dozvedel, [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

mirkoslav

mirkoslav.com - chlap v prechode :-)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 57
Celková čítanosť: 646376x
Priemerná čítanosť článkov: 11340x

Autor blogu

Kategórie