Založ si blog

Archív: marec, 2011

Stratila sa láska

Akosi prestávam byť verný svojej láske. Aj moja manželka si to všimla. Jej to nevadí, ale mňa to znepokojuje. Nemám na ňu chuť…… strácam o ňu záujem…. zanedbávam ju. Boli časy, keď som bez nej nevydržal ani deň, a utekal som za ňou, len čo som mal trocha voľna. Mal som potrebu splynúť s ňou ráno aj večer, potreboval som cítiť jej chlad a […]

Pokračovanie článku

Politický manifest!

Za komunistov som nechodil voliť. Po tom prevrate som pár krát bol, a znova som sa na to vykašlal. Medzi tými politickými smradmi nie je nik, kto by si zaslúžil, aby som pre neho dral topánky cestou do volebnej miestnosti. Politici kradnú ako sa nikdy nekradlo. Sudcovia prepúšťajú vrahov, a zatvárajú obyčajných ľudí, čo sa dostali do problému ani nevedeli ako. Svojime […]

Pokračovanie článku

Koleno

Začalo ma bolieť koleno. A z ničoho nič. Z ničoho nič !!! Nechápem to. Pochopil by som, keby som mal úraz pri futbale, ale šport neprevádzkujem. Pochopil by som, keby sa mi to stalo pri naháňaní nejakej baby, ale však ja ich nenaháňam, ja pred nimi utekám. Možno to bola sprostá pomsta kolena, lebo som mal na obed pečené koleno – deň predtým, ako som prvý raz zacítil […]

Pokračovanie článku
Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

792. deň: Macron: Európa je smrteľná, nemôže sa spoliehať na USA. Washington sa stará len o seba a Čínu

792. deň: Macron: Európa je smrteľná, nemôže sa spoliehať na USA. Washington sa stará len o seba a Čínu

25.04.2024 06:00

Francúzsky prezident vyzval ľudí, aby sa rozhodli už teraz, pretože „Európa je dnes medzi vojnou a mierom“.

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

25.04.2024 08:00

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

25.04.2024 12:00

Aj v prípade eurovolieb platí, že "nemôžu mať všetko", nebolo by dobré, aby koalícia mala najsilnejší hlas aj v europarlamente, hovorí Michal Šimečka.

mirkoslav

mirkoslav.com - chlap v prechode :-)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 57
Celková čítanosť: 646385x
Priemerná čítanosť článkov: 11340x

Autor blogu

Kategórie