Založ si blog

Archív: apríl, 2011

Romantika

S manželkou sme do Vyhní chceli ísť už dávnejšie. Vedel som, že je tam termálny prameň a vedel som, že sú tam nejaké hotely – veď jeden z nich ma neustále zásoboval aktuálnymi akciami. No a keď sme zistili, že valné zhromaždenie našej odbornej komory bude vo Vyhniach, rozhodli sme sa, že tam prespíme a spravíme si pekný, romantický večer. Viem, že romantický […]

Pokračovanie článku

Adam – stvorenie chlapa

(Inšpirované poznámkou mojej kamarátky : všetci chlapi sú rovnakí, len sa ináč volajú.) Svet už bol stvorený, keď Boh stvoril Adama. Bol deň a noc, slnko a mesiac. Zem nebola pustá, ani prázdna. Bola zaplnená zverou a rastlinami. Boh stvoril Adama na svoj obraz. A pustil ho do Rajskej záhrady. Jedinou Adamovou povinnosťou bolo všetko pomenovať. To by som rád vedel, čo tam […]

Pokračovanie článku

Boh, deti a ja

Keď boli moje deti malé, pozerali na mňa ako na Boha. A ja som sa pozeral na ne a rozmýšľal som, ako sa asi pozerá Boh na nás. Možno sme pre neho naozaj ako deti, ktoré sa hrajú na piesočku. Jedno berie druhému hračku, druhé zbije to tretie, a ďalšie si z piesku stavia zámok. Ale pre Boha sme všetko jeho deti, všetky má rovnako rád a všetky si zoberie k sebe. Vieme, že […]

Pokračovanie článku

Riešenie problému poslaneckej imunity

Sedel som v krčme a popíjal tretie pivo. Čakal som, že sa niečo stane. Aby ste rozumeli – ja mám najlepšie nápady po treťom pive. Že som si ja nedal tri pivá predtým, ako som sa šiel oženiť … no ale čo už teraz, škoda nad tým rozmýšľať. V krčme bolo akosi prázdno, tak som pozeral na TV. Bežali správy, Blonďatá sexica tam mudrovala nad poslaneckou imunitou. […]

Pokračovanie článku

Pohoda

Do tridsiatich rokov som žil v paneláku na deviatom poschodí. Na svet som sa pozeral z výšky a a ak sa mi pritrafila nejaká frajerka, ktorá mohla byť nadlhšie, preventívne som zisťoval, či rodičia majú veľké role. Ak mali – zbohom, láska. Nemal som chuť sadiť zemiaky, okopávať burgyňu a…. ani neviem čo všetko sa tam robí … Hovoril som si : Miro, hádam […]

Pokračovanie článku

Druhé prikázanie

Ako to je s Desiatimi božími prikázaniami ????1. Ja som Pán, tvoj Boh. Nebudeš mať okrem mňa iných Bohov, ktorým by si sa klaňal!2. Nevezmeš meno božie nadarmo !3. Pamätaj, že máš svätiť sviatočné dni !4. Cti otca svojho a matku svoju !5. Nezabiješ !6. Nezosmilníš !7. Nepokradneš !8. Nebudeš krivo svedčiť proti svojmu blížnemu !9. Nebudeš žiadostivo túžiť po […]

Pokračovanie článku

Cesta vlakom

Stalo sa to v roku 2009. Jedno auto bolo v servise, druhé mala žena. Chodil som peši a autobusmi.Boli to celkom zaujímavé zážitky. Raz, keď som bol na železničnej stanici, hlásili, že nejaký rýchlik je pripravený na odchod. Ani neviem kde mal ísť. Myslím že do Čiernej nad Tisou. V tej chvíli som pocítil pokušenie, sadnúť na ten vlak a ísť len tak kdesi do neznáma, […]

Pokračovanie článku

Ja a moje dcéry

(Veľká noc 2009) ÚVOD Tak som dostal nápad. Zdal sa byť dobrý. Každý môj nápad sa totiž zdá byť dobrý. Pôjdem na Veľkú noc na dovolenku SÁM s mojimi 14-ročnými dcérami. Veď som s nimi málo, málo sa rozprávame, často si nerozumieme. Tak pôjdeme spolu. Maminu necháme doma, lebo keby bola s nami, dcéry by viseli len na nej, a vôbec by si ma nevšímali. Aspoň sa […]

Pokračovanie článku

Správa o sexuálnej činnosti

Správa o mojej sexuálnej činnosti zo dňa 30.6.2010 V stredu, 30.6.2010 som plánoval so svojou manželkou sexuálnu činnosť z dôvodu mimoriadnej nadržanosti. Mimoriadna nadržanosť vznikala postupne, dlhodobým zanedbávaním manželských povinností oboma stranami, a tiež ďalšími okolnosťami, ktoré mi zabraňovali venovať sa mimomanželskému sexu, ako sú napríklad […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Chýbali rakety, zničili elektráreň. Zelenskyj sa hnevá, že Ukrajine chýba ochrana, akú dostal Izrael

ONLINE: Chýbali rakety, zničili elektráreň. Zelenskyj sa hnevá, že Ukrajine chýba ochrana, akú dostal Izrael

16.04.2024 06:10

O vojenskej pomoci pre Ukrajinu a Izrael sa nebude v americkej Snemovni reprezentantov hlasovať spolu.

Akcia Lotus: Finančná správa zaistila deväť áut, dom, chatu i štyri milióny eur

Akcia Lotus: Finančná správa zaistila deväť áut, dom, chatu i štyri milióny eur

16.04.2024 10:41

Akcia bola zameraná na rizikových a nepoctivých daňovníkov, ktorí obchodovali s dovezenými motorovými vozidlami, tzv. autíčkarov.

Šahídy hučia všade rovnako. Odblokujú pomoc pre Izrael i Ukrajinu?

Šahídy hučia všade rovnako. Odblokujú pomoc pre Izrael i Ukrajinu?

15.04.2024 16:54

Úspech Izraela pri odrazení iránskeho útoku v noci na nedeľu upriamil pozornosť na zraniteľnosť Ukrajiny voči Rusku. Prečo to Iráncom nevyšlo? A aký vplyv to môže mať na agresiu, ktorej čelí Kyjev?

Nadácia Zastavme korupciu podala podnet na preskúmanie majetkového priznania poslanca Hlasu Petra Náhlika

Nadácia Zastavme korupciu podala podnet na preskúmanie majetkového priznania poslanca Hlasu Petra Náhlika

15.04.2024 16:35

Dôvodom sú nedostatky v majetkovom priznaní, v ktorom najskôr zamlčal luxusnú vilu v bratislavskej Vrakuni a neskôr ju do priznania doplnil.

mirkoslav

mirkoslav.com - chlap v prechode :-)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 57
Celková čítanosť: 646203x
Priemerná čítanosť článkov: 11337x

Autor blogu

Kategórie