Založ si blog

Archív: november, 2012

Ako som pil s akčným hrdinom

S Brúsom Vilisom som sa skamarátil pri pozeraní televízie. Bol mi sympatický na prvý pohľad : zarastený, niekedy pripitý, vulgárny, a občas dával kadejaké morbídne vtipy. V jednom kuse si nalieval whisky, až som neodolal, a nalial som si aj ja. Na rozdiel od neho som si dal poctivú slovenskú pálenku. Však bola hlboká noc, rodina spala, a pri telke som bol sám. Ale pili sme […]

Pokračovanie článku

Zverinec

Netušil som, koľko mám doma zvierat. Vždy som si myslel, že mám iba dvoch psov. Sú to teriéry. Feny, majú dva roky. Mal som takú sortu aj predtým, ale to bol chlapec. Boli sme veľkí kamaráti. Žena mi hovorila, že ten pes je úplne rovnaký ako ja : krásny, hravý, inteligentný, rád uteká z domu, naháňa feny … Ale to hovorila iba tak, moja žena má totiž zmysel pre […]

Pokračovanie článku

Ako ma vyhnali z domu

Vždy som sa k dcéram snažil správať slušne. Viem, že raz mi budú vyberať domov dôchodcov. Ale priznám sa, poslednou dobou mi to s nimi akosi nešlo. Trest prišiel nečakane rýchlo. Moja žena mi z ničoho nič oznámila ich rozhodnutie. Začala tým, že má pre mňa dve správy : dobrú a zlú. Ako prvú som chcel tú zlú. Povedala, že musím odísť z domu. Že si mám zbaliť […]

Pokračovanie článku
Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

mirkoslav

mirkoslav.com - chlap v prechode :-)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 57
Celková čítanosť: 646425x
Priemerná čítanosť článkov: 11341x

Autor blogu

Kategórie