Založ si blog

Ako som začal cvičiť

Ide to so mnou dolu vodou. Posledné mesiace som sa necítil nejako vo forme. Stále unavený, akosi bez nálady a bez energie. Rozmýšlal som, či to je ešte dôsledok tej chrípky čo ma skolila na jar, alebo či sa zo mňa naozaj stáva starý, lenivý a ufrflaný chlap. To, že by som bol starý a ufrflaný som okamžite zavrhol. Zostávala druhá možnosť – prežíva vo mne nejaký ukrytý vírus z aprílovej choroby. Keď som si už stanovil diagnózu, šiel som k lekárovi, aby ma vyliečil. Lenže doktorka mojim diagnostickým schopnostiam neverila. Zobrala mi krv, moč, celého ma prezerala, sestrička okukávala – a nič nezistili. Vraj som ufrflaný, lenivý ale zdravý chlap. No do šlaka, načo som k tej doktorke chodil…
A pred pár dňami som zažil šok. Po dovolenke som sa postavil na váhu. Neveril som vlastným očiam. 100 kíl ??? Ja ??? A kde sú ??? Asi mám ťažký mozog …. alebo čo…
Ale keď som sa nad všetkým zamyslel, pripustil som, že to tak naozaj môže byť. Moja zvyčajná váha 94 kg je preč. Po chrípke som sa málo hýbal, ešte aj na dovolenke som pribral, tak čo sa divím. Ale ja 100 kíl vážiť nechcem !!!
Okamžite som si naordinoval delenú stravu. Vraj to pomáha. Pivo pijem len každý druhý deň. Chcel som aj cvičiť, ale boli strašné horúčavy, musel som počkať. Ale skôr ako som sa k cvičeniu dostal, hovoril som s kamarátkou. A tá sa do mňa pustila : Miro – poď s nami cvičiť, je to súťaž, volá sa to „Božské telá“ Počúval som ju jedným uchom a hovoril som si : „no to určite ….“ Ale kamarátka v prehováraní neúnavne pokračovala : prídi, bude to zábava, budeš tam jediný chlap…. Tu som spozornel. Jediný chlap ? A celý hárem okolo mňa ? Kamoška rapotala ďalej : „a je to súťaž, celého ťa zmeriame (oooo bože – fakt celého ?), obvod pása, hrude (aha, tak to nič), po troch mesiacoch zistíme koľko si schudol. A ešte môžeš vyhrať víkendový pobyt v Trenčianskych Teplicach (s cvičiteľkou ?) na ktorý budete môcť s Jankou ísť (aha, tak zase nič), neboj sa dobré to bude (no to bude trapas)…“
Neodolal som jej. Zajtra ráno sa idem prihlásiť. Keď na tú babu čo ma bude merať vyvalím môj pivový pupek, tak sa smiechu nezdrží .. A keď ma baby uvidia poskakovať v tom fitnesku, tak sa budú rehotať tiež. Ale aj smiechom sa chudne. Možno založím novú metódu – chudnutie smiechom. Ten čo bude predcvičovať bude musieť mať aspoň 120 kíl, všetci sa budú smiať, pri tom chudnúť, a ja budem predávať licencie a patenty po 10 000 €.
Aj tak sa mi už seriózne pracovať nechce …
Ale mohol by sa ku mne nejaký starý, ufrflaný a lenivý chlap pridať – ak tam má byť zábava, tak nech to stojí za to … 🙂
Napísané : 14.8.2013

pokračovanie nabudúce 🙂

Snežný muž a učenlivý pes

22.11.2023

Jetyho veľmi hnevali turisti, ktorí neposlúchali žiadne príkazy ani zákazy. Chodili si, kade sa im zachcelo, trhali chránené rastliny a zvieratám kradli čučoriedky. Ale nemohol s tým nič robiť, pretože ľuďom sa vyhýbal. Keby ľudia zistili, že v Tatrách žije Snežný muž, určite by ho chytili a posadili za mreže v Zoologickej záhrade. A život za mrežami si nevedel [...]

Jety a mikulášsky večierok

19.11.2023

Jety mal rád chlad, zimu a studenú vodu. Nečudujte sa – Jety je predsa Snežný muž. Vo svojej jaskyni pod Gerlachovským štítom nemal žiadne kúrenie, zato mal poriadne vetranie. V zime rád chodil na dlhé prechádzky. Turistom sa vyhýbal, pretože sú otravní, lozia po celých Tatrách a všade rozhadzujú odpadky. Ale bol veľmi zvedavý, čo turisti robia, keď sú doma. [...]

Snežný muž a drzá turistka

17.11.2023

Jety mal rád dlhé prechádzky po tatranských chodníkoch. Ľudom sa vyhýbal, pretože sa nevedeli slušne správať. Boli všade, robili krik a nechávali za sebou hromadu odpadkov. Jetyho to veľmi hnevalo. Rozmýšľal, že by sa pridal k strážcom Tatranského národného parku. Drzým turistom by dával pokuty a zaháňal by ich späť na turistické chodníky. Ale potom sa dozvedel, [...]

vojna na Ukrajine, Olaf Scholz, dron

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné, víťazstvo Ukrajiny netreba odpisovať

27.04.2024 06:30

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.

koľajnice, zmena

V Nemecku horel vlak, dvaja cestujúci sú zranení

27.04.2024 06:08

Dvaja ľudia utrpeli zranenia po tom, čo regionálny vlak v južnom Nemecku zastavil použitím rýchlobrzdy a následne začal horieť.

Russia Putin

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Ondrej Lunter, župan, Michal Urda, primár, Martin Caudt

„Pľúciarov“ je zúfalo málo: Pacienti čakajú mesiace a čoraz viac ich zostáva úplne bez lekára

27.04.2024 06:00

Podľa posledných údajov NCZI na Slovensku 163 pneumologických a ftizeologických ambulancií, teda 303 lekárov a sestier, vybavilo za rok 763 709 návštev pacientov.

mirkoslav

mirkoslav.com - chlap v prechode :-)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 57
Celková čítanosť: 646426x
Priemerná čítanosť článkov: 11341x

Autor blogu

Kategórie