Založ si blog

Hluchota

Už roky zle počujem. Ani neviem čím to je. Možno to mám po otcovi, a možno z vojenskej služby na letisku, kde som poplašnou pištoľou plašil vtákov. Najprv som to považoval za chorobou, a chcel som si sluch liečiť. Dokonca som bol aj u lekára. Teraz, po rokoch manželstva viem, že mierna hluchota je základ šťastného spolužitia muža a ženy, a nedal by som si ju vyliečiť za nič na svete.

Samozrejme, že manželská hluchota vás nezbaví povinnosti vysávať. Ale pomôže, keď máte chuť nasávať. Manželkine frflanie v tej chvíli jednoducho nepočujete, takže vám lepšie chutí.

Hluchota môže byť príčinou milých nedorozumení : nedávno som v rádiu počúval Borisa Filana. Mal pri sebe nejakú tanečnicu z Lúčnice, a povedal o nej, že je „rušivo“ krásna. Povedal to pekne, ale ja som najprv počul, že je „vzrušivo“ krásna, a v hlave sa mi rozbehol film, ako vzrušený Boris sedí v štúdiu na sedačke, čumí na tanečnicu, maskuje vzrušeného Boriska, a ďakuje bohu, že rozpráva v rádiu a nie v televízii.

Hluchota môže byť aj príčinou hádky : raz som sa rozčuľoval už ani neviem nad čím, a žena mi povedala, že som ….. No … ona tvrdila, že povedala „jedoš“, ale ja viem, čo som počul – písmeno v strede bolo „b“ !!! Ale uznávam, že tie písmená sa na seba podobajú, a pamätám si, že keď som sa učil písať, vždy sa mi mýlili.

Písmená „b“ a „d“ si nahluchlý zamení veľmi ľahko. Ale nemusí to byť vždy na škodu : raz som sa rozprával s chlapom, čo je nahluchlý rovnako ako ja. Povedal som mu, že s manželkou každý deň spolu jedávame….
Viete aká úžasná fáma o mne z toho vznikla ???

Hluchota je choroba, ktorú si určite nedám vziať …

Snežný muž a učenlivý pes

22.11.2023

Jetyho veľmi hnevali turisti, ktorí neposlúchali žiadne príkazy ani zákazy. Chodili si, kade sa im zachcelo, trhali chránené rastliny a zvieratám kradli čučoriedky. Ale nemohol s tým nič robiť, pretože ľuďom sa vyhýbal. Keby ľudia zistili, že v Tatrách žije Snežný muž, určite by ho chytili a posadili za mreže v Zoologickej záhrade. A život za mrežami si nevedel [...]

Jety a mikulášsky večierok

19.11.2023

Jety mal rád chlad, zimu a studenú vodu. Nečudujte sa – Jety je predsa Snežný muž. Vo svojej jaskyni pod Gerlachovským štítom nemal žiadne kúrenie, zato mal poriadne vetranie. V zime rád chodil na dlhé prechádzky. Turistom sa vyhýbal, pretože sú otravní, lozia po celých Tatrách a všade rozhadzujú odpadky. Ale bol veľmi zvedavý, čo turisti robia, keď sú doma. [...]

Snežný muž a drzá turistka

17.11.2023

Jety mal rád dlhé prechádzky po tatranských chodníkoch. Ľudom sa vyhýbal, pretože sa nevedeli slušne správať. Boli všade, robili krik a nechávali za sebou hromadu odpadkov. Jetyho to veľmi hnevalo. Rozmýšľal, že by sa pridal k strážcom Tatranského národného parku. Drzým turistom by dával pokuty a zaháňal by ich späť na turistické chodníky. Ale potom sa dozvedel, [...]

stíhačka F-16

ONLINE: Bývalí piloti: Ukrajina bude pre lietadlá F-16 najnebezpečnejším bojiskom

29.04.2024 06:25

Obloha nad Ukrajinou bude najnebezpečnejším miestom, kde lietadlá F-16 vo svojej histórii operovali, uviedli bývalí americkí piloti pre Business Insider.

rafah, stanový tábor, pásmo gazy

Palestínčania hlásia mŕtvych po izraelských úderoch v Rafahu a na severe Gazy

29.04.2024 06:11, aktualizované: 06:50

Izraelské útoky na domy v Rafahu a v Pásme Gazy zabili viacerých Palestínčanov a mnohých zranili, uvádzajú miestne zdroje.

pellegrini, vila na slavíne

Prezidentské bývanie sa hľadá desaťročia, Pellegrini dedí veľký hriech svojich predchodcov. Čo hovorí úrad a analytik?

29.04.2024 06:00

Bezpečnostný analytik aj Úrad na ochranu ústavných činiteľov uviedli, že vlastné bývanie je potrebné aj kvôli incidentom. Je otázne, či sa budúci prezident Peter Pellegrini bude touto dilemou zaoberať.

Ukrajina, Bohdana

Expert z Ukrajiny: Rozhodujeme sa, či zachránime mestá alebo vojakov

29.04.2024 06:00

Myšlienka predčasných rokovaní o mieri na Ukrajine nie je veľmi populárna, hoci stále viac ľudí v politickom vedení štátu aj vo verejnosti nad ňou uvažuje.

mirkoslav

mirkoslav.com - chlap v prechode :-)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 57
Celková čítanosť: 646573x
Priemerná čítanosť článkov: 11343x

Autor blogu

Kategórie