Založ si blog

Ako som nebol na Maledivách

Rozpadli sa mi tri zuby. Stoličky vzadu, nebolo to ani vidieť. Istý čas som žul jedlo na druhej strane, ale keď ma po roku začal bolieť zub aj tam, dostal som strach, že sa už ani poriadne nenajem. Zbohom dobré jedlo! Následne som si uvedomil, že tým by sa moje telesné pôžitky dostali na úplné dno! To som nemohol pripustiť a vybral som sa k zubárovi. Naskenoval mi sánku, zrentgenoval zuby, vysvetlil čo bolo treba a povedal, koľko to bude stáť. Zaváhal som. Do čerta! Toľko???!!! Áno, budem môcť jesť, ale budem si to jedlo môcť dovoliť?
Vtedy som bol optimista, tak som súhlasil. Hádam ešte niečo zarobím.
U zubára som bol niekoľko krát. Raz to bolelo, inokedy nie. Včera som tam bol naposledy. Ležal som v tom kresle a pozeral okolo seba. Zubár bol veselý, sestričky tiež, len ja som s nefalšovaným smútkom v duši rozmýšľal, že tie zuby stoja viac, ako dovolenka na Maledivách. Z tej by som mal pekné zážitky, mohol by som kamarátom ukazovať fotky, a oni by mi úprimne závideli. Takto čo…. nové zuby mám na mieste kde ich nik nevidí, peniaze sú preč a nemám ani blbú magnetku.
Vtedy som si všimol, že vedľa na stolíku je položený otlačok mojich zubov. Vyzeralo to ako sádrový model, ale určite to bol iný a drahší materiál. Spýtal som sa doktora, či si to môžem zobrať. Keď som mu nechal všetky naše peniaze na dovolenku, nech mám aspoň nejaký suvenír. Moja žena si tie zuby môže nalepiť na chladničku namiesto magnetky z Maledív. Doktor povedal, že je to dobrý nápad, lebo polovica mojich nových zubov patrí manželke, keďže to platím zo spoločných peňazí. Jeho súhlas ma potešil, takto aj moja žena bude z dovolenky niečo mať.
Keď som získal prvý suvenír, spýtal som sa, či sa môžem s nimi odfotiť. Nech mám aj nejaké fotky.
Súhlasil doktor aj sestričky. Tak sme sa odfotili. Dievčatá sa pýtali, či si majú nechať rúška. Len si ich nechajte, poradil som im. Moja žena predsa nemusí vedieť, s kým som si užíval na dovolenke. A máme aj istotu, že pri náhodnej prechádzke Trenčínom ich na ulici nespozná. Nie som si totiž istý, či má pre môj spôsob trávenia dovolenky dosť pochopenia.

Snežný muž a učenlivý pes

22.11.2023

Jetyho veľmi hnevali turisti, ktorí neposlúchali žiadne príkazy ani zákazy. Chodili si, kade sa im zachcelo, trhali chránené rastliny a zvieratám kradli čučoriedky. Ale nemohol s tým nič robiť, pretože ľuďom sa vyhýbal. Keby ľudia zistili, že v Tatrách žije Snežný muž, určite by ho chytili a posadili za mreže v Zoologickej záhrade. A život za mrežami si nevedel [...]

Jety a mikulášsky večierok

19.11.2023

Jety mal rád chlad, zimu a studenú vodu. Nečudujte sa – Jety je predsa Snežný muž. Vo svojej jaskyni pod Gerlachovským štítom nemal žiadne kúrenie, zato mal poriadne vetranie. V zime rád chodil na dlhé prechádzky. Turistom sa vyhýbal, pretože sú otravní, lozia po celých Tatrách a všade rozhadzujú odpadky. Ale bol veľmi zvedavý, čo turisti robia, keď sú doma. [...]

Snežný muž a drzá turistka

17.11.2023

Jety mal rád dlhé prechádzky po tatranských chodníkoch. Ľudom sa vyhýbal, pretože sa nevedeli slušne správať. Boli všade, robili krik a nechávali za sebou hromadu odpadkov. Jetyho to veľmi hnevalo. Rozmýšľal, že by sa pridal k strážcom Tatranského národného parku. Drzým turistom by dával pokuty a zaháňal by ich späť na turistické chodníky. Ale potom sa dozvedel, [...]

Izrael / Vojak / Armáda / Gaza /

Niektorí z rezortu diplomacie USA pochybujú o legálnom použití amerických zbraní Izraelom

28.04.2024 06:25

"Vážne znepokojenie z nedodržiavania" humanitárneho práva počas vojny v Pásme Gazy Izraelom vyjadrili štyri zložky rezortu americkej diplomacie.

Abrams, Ukrajina

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

28.04.2024 06:00

Ukrajina dostala od USA 31 tankov Abrams M1A1. O päť už prišla a ďalšie tri boli poškodené.

parlament, PVV, rokovanie, Robert Fico, Peter Pellegrini, Milan Majerský, Tomáš Taraba

Získa Slovensko všetkých 6,4 miliárd z plánu obnovy? Úradníci vládu kritizujú, Fico sa spolieha na nové zákony

28.04.2024 06:00

Najviac omeškaných míľnikov a problémov s implementáciou opatrení majú rezorty zdravotníctva, spravodlivosti a životného prostredia či vnútra. Slovensko môže prísť o miliardy eur.

Gay, gej homosexuáli, LGBTI, dúhový pochod,

Nový iracký zákon proti homosexualite počíta s trestom až 15 rokov väzenia

28.04.2024 05:49

Cieľom zákona je "chrániť irackú spoločnosť pred morálnou skazenosťou a volaním po homosexualite, ktoré zachvátilo svet".

mirkoslav

mirkoslav.com - chlap v prechode :-)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 57
Celková čítanosť: 646537x
Priemerná čítanosť článkov: 11343x

Autor blogu

Kategórie