Založ si blog

Ako som cestoval

Cestujem rád, prináša mi to radosť. Ako aj naposledy. Cestoval som na úrad. Výťahom na piate poschodie. V tej budove normálne premávajú dva výťahy, ale zrovna teraz bol jeden pokazený. Do toho druhého sa nahrnul celý dav. Teda, aby som bol presný: ja a sedem mladých úradníčiek.

No dobre, možno neboli všetky úradníčky, možno tam bola aj nejaká stránka. A neboli až tak úplne mladé, to len ja som už taký starý, že takmer všetky baby sa mi zdajú byť mladé. Každopádne som také pekné cestovanie dlho nezažil. Nadychoval som sa exotických vôní a nenápadne som si obzeral sympatické spolucestujúce. Úplne ma ignorovali. Ako by som tam nebol. Všetky upäto pozerali na číselká, ktoré ukazujú príslušné poschodie. Pripadal som si ako neviditeľný, a ľutoval som, že je vonku zima. Keby bolo leto, úradníčky by boli menej oblečené, možno aj trošku odhalené, a ja, neviditeľný spolucestujúci, by som im mohol nakúkať do výstrihu a oni by si to vôbec nevšimli.

Výťah niekoľkokrát zastavil a úradníčky postupne vystúpili. Rozmýšľal som, že sa vykašlem na robotu, a ako nejaký puberťák sa budem až do fajrontu voziť výťahom hore dolu. Potom som to zavrhol, a rozhodol som sa, že počkám na leto. Možno aj vtedy sa pokazí výťah. A ak budem mať šťastie, aj sa zasekneme!

Snežný muž a učenlivý pes

22.11.2023

Jetyho veľmi hnevali turisti, ktorí neposlúchali žiadne príkazy ani zákazy. Chodili si, kade sa im zachcelo, trhali chránené rastliny a zvieratám kradli čučoriedky. Ale nemohol s tým nič robiť, pretože ľuďom sa vyhýbal. Keby ľudia zistili, že v Tatrách žije Snežný muž, určite by ho chytili a posadili za mreže v Zoologickej záhrade. A život za mrežami si nevedel [...]

Jety a mikulášsky večierok

19.11.2023

Jety mal rád chlad, zimu a studenú vodu. Nečudujte sa – Jety je predsa Snežný muž. Vo svojej jaskyni pod Gerlachovským štítom nemal žiadne kúrenie, zato mal poriadne vetranie. V zime rád chodil na dlhé prechádzky. Turistom sa vyhýbal, pretože sú otravní, lozia po celých Tatrách a všade rozhadzujú odpadky. Ale bol veľmi zvedavý, čo turisti robia, keď sú doma. [...]

Snežný muž a drzá turistka

17.11.2023

Jety mal rád dlhé prechádzky po tatranských chodníkoch. Ľudom sa vyhýbal, pretože sa nevedeli slušne správať. Boli všade, robili krik a nechávali za sebou hromadu odpadkov. Jetyho to veľmi hnevalo. Rozmýšľal, že by sa pridal k strážcom Tatranského národného parku. Drzým turistom by dával pokuty a zaháňal by ich späť na turistické chodníky. Ale potom sa dozvedel, [...]

Russia Victory Day Parade ruskí vojaci

Výdavky na zbrojenie rekordne rastú. Vojna na Ukrajine rozhýbala NATO

23.04.2024 08:00

Celkové vojenské výdavky vo svete dosiahli vlani až 2,443 bilióna dolárov, čo je najvyššia suma od roku 1988.

americkí vojaci

Na americké jednotky v Iraku a Sýrii útočili dvakrát v priebehu 24 hodín

23.04.2024 06:52

Dva drony zostrelili v pondelok neďaleko leteckej základne v západoirackej provincii Anbár.

ATACMS, Ukrajina

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

23.04.2024 06:00

Už tento týždeň by Ukrajina mohla z USA dostať ďalekonosné Armádne taktické raketové systémy – ATACMS.

Marina Francisti, Ana Meši

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

23.04.2024 06:00

Stomatologičky zo Srbska nám priblížili, čo láka Slovákov do ich ambulancií.

mirkoslav

mirkoslav.com - chlap v prechode :-)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 57
Celková čítanosť: 646312x
Priemerná čítanosť článkov: 11339x

Autor blogu

Kategórie